Land och språk
Meny

    Cookies

    Vi använder cookies för att optimera funktionaliteten på webbplatsen och ge dig bästa möjliga upplevelse när du besöker vår webbplats. Klicka på Acceptera om du godtar detta och accepterar alla cookies. Du kan också läsa vår sekretesspolicy.

    Använda snabbtelefonen

    • Se till att din mobila enhet är ansluten till internet och att funktionen Snabbtelefon är aktiverad. Du kan testa internetanslutningen genom att öppna en webbplats i webbläsaren på din mobila enhet. Mer information finns i Ta emot ett videosamtal från snabbtelefonen via appen KONE Flow. Detaljerade anvisningar finns i Aktivera eller inaktivera snabbtelefonsamtal . Kontakta fastighetsförvaltaren om problemet kvarstår.

    • Kontrollera att du kan ringa och ta emot vanliga telefonsamtal med telefonen. Kontakta annars operatören för att höra att det inte är avbrott på ledningen eller problem med ditt konto. Läs också handboken till din mobila enhet för att se till att inställningar som flygplansläge och vidarekoppling är korrekt inställda för att ta emot samtal.

      Om problemet kvarstår kan du kontakta fastighetsförvaltaren för att kontrollera att snabbtelefonen i byggnaden fungerar som den ska.

    • Kontrollera att din mobila enhet är ansluten till internet. Du kan testa internetanslutningen i webbläsaren på din mobila enhet. Detaljerade anvisningar finns i Öppna dörrar under ett snabbtelefonsamtal.

      Kontakta fastighetsförvaltaren om internetanslutningen fungerar bra på din mobila enhet men problemet kvarstår.