Land och språk
Meny

    Cookies

    Vi använder cookies för att optimera funktionaliteten på webbplatsen och ge dig bästa möjliga upplevelse när du besöker vår webbplats. Klicka på Acceptera om du godtar detta och accepterar alla cookies. Du kan också läsa vår sekretesspolicy.

    Öppna dörren

    • Kontrollera att du har registrerat nyckeltaggen och att du har åtkomstbehörighet till dörren. Detaljerade anvisningar finns i Hantera åtkomstinställningar: digitala nycklar och nyckeltaggar och Öppna dörrar med nyckeltagg.

      Om du har åtkomstbehörighet kan du prova nyckeltaggen i en annan dörr. Kontakta fastighetsförvaltaren om det fungerar. Prova annars med andra nyckeltaggar. Om du kan öppna dörren med andra nyckeltaggar kanske den aktuella nyckeltaggen är trasig. Kontakta fastighetsförvaltaren.

    • Kontrollera att din smartphone är registrerad som smartphonenyckel och att Bluetooth-funktionen är aktiverad. Detaljerade anvisningar finns i Hantera smartphonenycklar och nyckeltaggar.

      Tänk på att din smartphone behöver ha stöd för Bluetooth 4.0 eller senare. Besök smartphonetillverkaren för information om specifikationerna för din smartphone.

      Se till att din smartphone är placerad intill läsaren och att du har tillträdesbehörighet till dörren. Undvik eventuella störningar genom att ta upp mobilen ur fickan eller väskan och placera den på avstånd från andra enheter. Försök sedan igen. Detaljerade anvisningar finns i Öppna dörrar med smartphonenyckel.

      Starta om mobiltelefonen om problemet kvarstår.

      Kontakta administratören om problemet ändå kvarstår.