Land och språk
Meny

    Cookies

    Vi använder cookies för att optimera funktionaliteten på webbplatsen och ge dig bästa möjliga upplevelse när du besöker vår webbplats. Klicka på Acceptera om du godtar detta och accepterar alla cookies. Du kan också läsa vår sekretesspolicy.

    Komma igång

    • För att kunna använda KONE Flow-appen måste din mobila enhet uppfylla följande minimikrav: Android-enheter måste ha Android 5.x eller senare och Bluetooth 4.0 eller senare. iOS-enheter måste ha iOS 10 eller senare. Besök enhetens tillverkare för detaljerade specifikationer. Mer information finns i Ladda ned och installera mobilappen KONE Flow.

    • Kontrollera att du har skapat ett konto i appen KONE Flow. Kontrollera att du har angett rätt inloggningsuppgifter och att din mobila enhet är ansluten till internet. Du kan testa internetanslutningen genom att öppna en webbplats. Om du har glömt ditt lösenord finns detaljerade anvisningar i Återställa lösenord. Kontakta fastighetsförvaltaren om problemet kvarstår.

    • Kontrollera att den mobila enheten är ansluten till internet och att du har angett all obligatorisk information korrekt. Du kan testa internetanslutningen genom att öppna webbläsaren på den mobila enheten. Se till att den e-postadress du angav inte redan är registrerad. Detaljerade anvisningar finns i Registrera dig för appen KONE Flow.

      Kontakta fastighetsförvaltaren om problemet kvarstår.

    • Se till att din mobila enhet är ansluten till internet och att du har angett rätt e-postadress. Du kan testa internetanslutningen genom att öppna en webbplats i webbläsaren på din mobila enhet. Det kan ta ett tag innan du får meddelandet. Titta efter i skräppostmappen i ditt e-postprogram om du inte hittar e-postmeddelandet med länken för lösenordsåterställning. Detaljerade anvisningar finns i Återställa lösenord.

      Kontakta fastighetsförvaltaren om problemet kvarstår.

    • Kontrollera en extra gång att du har angett aktiveringskoden korrekt.

      Se till att den mobila enheten är ansluten till internet. Du kan testa internetanslutningen genom att öppna webbläsaren på den mobila enheten. Om aktiveringskoden har angetts korrekt men ändå inte fungerar och din enhet har internetanslutning bör du kontakta fastighetsförvaltaren eller den åtkomstansvariga och begära en ny aktiveringskod.